Monday, January 4, 2010

reception

wehooww im married at the age of 23.wow tak pecaye nyer aku kawen mude.ouh mr husband kenape ngurat i awal sgt huh hehe..

tp syukur alhamdulillah dikurniakan suami secepat ini.bkn bermakne im not independant but having a man beside a woman is a bliss.wonderfull moment and i bet u not everyone would feel it.having a man in my life at the age of 23.ade jek sok sek bising tanye why im married too early,hey its my own business suke hatilah nak kawen awal pun kan.

on my reception day,im sooo happy seeing many happy faces comes over to my wedding day.from the primary,secondary,college mate sume nyer dtg.ya ALLAH hanye kau yg tahu betape gembire hati ini tgk ramai kawan2 dtg hhee..pulak tuh everyones yg dtg puji my make up n dress hehe.thanks to mak andam.mmg rase mcm raje sehari lah.

all the family mmg sporting habis bile nak begambar hehe..nanti lah ade mase will upload the pic k.skang nih tak sempat lah.tp u can hv the review at my facebook.

syukur alhamdulilalh sy sudah kahwen