Monday, January 4, 2010

the deal is sealed.4 eva.

entry utk kali nih adelah utk mengingat kembali detik bersejarah aku.kehilangan daraku hehe

aku telah selamat diijabkabulkan pada 11 dec 2009 kat masjid darul muttaqin sg udang.kalo ikt plan nyer mase nyer adelah kul 10 camtuh sbb hari tuh hr jumaat,so we planed everythings should be settle before the prayer.tp sbb ade masalah teknikal sket majlis bermule lambat.rombongan lelaki ade yg sesat,so terlewat sket,fotographer pun lambat sket.so lambat lah majlis bermule.lambat sket jek tadelah lambat sgt pun.

tp muke bakal suami aku,time nih blom nikah lg..ketat semacam jek.takut aku tgk.aku pun mood dah hilang pasal kene mara ngan bakal suami sbb nyer tuka2 plan.yg jd isu nak bawak brg hantaran ke tak.mule2 mmg plan bawak  tp mkck2 ku yg ramai byk mulut suh tinggal jek kat umah.so marahlah bakal suami ku..mmg cpt naik hangin lah die nih.takut gue hehe.

bile sume dah ready,haihh dgn sekali lafaz kami selamat diijabkabulkan.wow.impresive hehe.sekli lafaz jek beb.so termetarai lah ikatan suami isteri.segale tanggungjawab beralih tangan.sedig gak time nih tp tak sedih sgt sbb adik2 aku yg bengong tuh asik lah nak wat aku gelak time2 nih hehe..so adegan sedih n menangis mmg tadelah kan.

pak imam bace doa ktrg adik beradik gelak2 hehe bengong kan.so settle sume,acare batal air sembahyang,amik gambar,salam2,cium2 hehe.rombongan balik makn n bace doa selamat ktrg pengantin sibuk amik gambar kat masjid tuh.ye lah sekali seumur idup,lagi pulak dah bayar mahal kan so gunekalah perkhidmatan sewajarnye hehe

selamat ijab kabul n now im pn ellyyana.ibu muda yg bergaye n perasan comeyl.tp mmg comeyl lah,sbb ramai tak caye aku dah kawen hehe

happy married to me..aminn.smg dapat anak comeyl n bijaksane