Monday, January 4, 2010

die adik ke kakak

kalo ikut tajuk nih msti cam tade kaitan ngan label kan ehehe.wahh post nih nak mengimbau balik zaman perkenalan aku ngan suami tercinte hehe cewahh jiwang pulak.geli jek nanti kalo mase2 akn dtg anak2 aku bace haha..

yes im recognize by mr husband as adik pade adik i yan.heee he thought im yan's younger sista.of cos lah im much smaller than she is.she is thin just like me and we are just like a twin sista.moreover her matured face maybe makes people thought she is the sista. heaven rase nyer bile diperkatekan mcm tuh kan kan.

mr husband ops called him syam lah dlm entry kali nih,he view my sista profile in the frenster.yelah dulu2 zaman frenster glamer tp skang zaman facebook pulak.im sure when the 1st time he saw me mesti kate wahh comeyl nye adik yan hehe..perasan kan.alah mmg pun.then he add me through frenster.we chat,sms n kenal2 camtuh.

at first jual mahal lah sbb baru jek pts cinta mls nak layan jantan2 nih.tp agak nyer jodoh nak sampai awal.hati mulelah gatal terpikat kat syam heee geli nyer.so nak jd cite lps dah kenal2 tuh syam kene keje kat melbourne.ade event kat sane.syam punye excited cewah col aku dari jauh.from that time i know mamat nih biar btol kol jejauh nih.mesti nak tackle aku kan hehe.so hati pun mule terpikat sket.kalo sehari syam tak kol aku dok tunggu jek.rindulah katekan nak dgr suare die yg macho tuh.syam nih malu org nye mase mule2 aku jek byk cakap hehe kepoh kan.tanye sane sini.tp smp skang pun aku byk tanye.mmg childish gile kn. yg otak nyer selalu berjalan nak tau sume mende hehe.otak baru nak develop kot.kol aku dari melbourne tuh.hee best kan baru nampak kesungguhan.

cite punye cite,syam belikan sweater utk aku same cam die hee time nih ktrg tak declare pun.tp aku perasan dah yg syam ade hati kat aku cume he wont admit it.myb he still trauma with all kisah silam die.lantak lah kisah silam die janji aku yg die syg :)

im starting to love u this time